MOOD:ВИЗУАЛИЗАЦИИ

ДАННИ ЗА DIGITAL SIGNAGE СИСТЕМИ

С популяризирането и нарастващата ефективност на digital signage услугите все повече компании добавят дигитални решения към своите маркетинг и бранд стратегии. Въпреки това, такъв тип инвестиция може да се окаже много скъпа, затова достъпът до акуратна информация относно digital signage системите е от изключителна важност. Тук можете да откриете кратко ръководство от Mood, което разяснява по какъв начин потребителите се влияят от дигиталната реклама, кои компании я използват и какви са ефектите от нея върху бизнеса и продажбите.

КОЛКО ПОТРЕБИТЕЛИ СА ИЗЛОЖЕНИ НА DIGITAL SIGNAGE?

Проучване от 2010 г. показва, че 70% от американците над 12-годишна възраст гледат цифрови видеоматериали всеки месец (1), което се равнява на приблизително 181 милиона души. Този процент със сигурност е нарастнал изключително много, тъй като броят компании, които използват digital signage, се увеличава непрекъснато всяка година.

Също така инсталирането на digital signage системи нараства с до 40% годишно (2), като не се очаква тази тенденция скоро да спре. Годишният темп на растеж (CAGR) се очаква да продължи с 8,94% до 2020 г. (3).

 

КОИ КОМПАНИИ ЕФЕКТИВНО ИЗПОЛЗВАТ DIGITAL SIGNAGE?

В днешно време значителен брой индустрии и компании от всякаква големина използват digital signage системи. Към момента търговските обекти наброяват 25% от продажбите, ресторантите за бързо хранене 20%, а здравните и корпоративни организации представляват 12%. Финансовата индустрия и образователният сектор също заемат значителна част от пазара на digital signage (4).

Не е изненадващо, че международни фирми като Chili’s и Qdoba използват впечатляващи цифрови дисплеи в заведенията си за хранене и това вече не е практика само на големите компании. Една обикновена сделка за продажба на digital signage системи включва между 1 и 5 екрана, което означава, че малките и средни предприятия също са сред важните купувачи на пазара.

Digital signage е изключително търсена и доказано ефективна услуга, която значителен брой индустрии използват по различен начин. Ресторантите и магазините разчитат на digital signage системи, за да рекламират продуктите си, докато корпоративните, медицинските и образователните заведения го използват, с цел разпространяване на важна информация.

Mood Digital Signage Data
ЗАЩО НАРАСТВА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА DIGITAL SIGNAGE?

Все повече компании търсят рентабилни бизнес решения, които са възможни благодарение на модерните и иновативни рекламни технологии. Търговските вериги, които използват digital signage, често успяват да привлекат повече клиенти, да ги насочат успешно към различните секции на магазина и да увеличат престоя им на обекта. Няколко проучвания показват силна възвръщаемост на инвестициите при използване на digital signage системи.

През 2010 г. Nielson проследява използването на digital signage в 120 магазина за хранителни стоки в САЩ и наблюдава увеличение на продажбите с повече от 33% в 4 от 5-те вериги, в сравнение с продажбите в други магазини, които използват принтирани реклами (5). Също така 68% от клиентите са на мнение, че наличието на digital signage “би повлияло на тяхното решение да закупят рекламирания продукт и в бъдеще”, а 44% се съгласяват, че “биха избрали рекламирания продукт вместо този, който първоначално са решили да купят”(6).

Digital signage системите позволяват лесна и достъпна промяна на съдържанието, спрямо специфичните изисквания на различните компании. По този начин те могат да общуват директно със своите клиенти, като комуникират правилната информация, на правилното място, в правилното време. Търговските обекти могат с лекота да променят продукти или други елементи в техните менюта спрямо часовете на деня, сезона или наличния инвентар. Освен това те могат да представят повече продукти и информация от всякога, благодарение на множеството функции в слайдшоу формат, както и да подобрят преживяването на клиентите на магазина, като ги ангажират с динамичен интериор.

Значителна част от индустриите и компаниите вече усещат ползите от digital signage системите. Свържете се с нас още днес, за да научите повече за тях и да направите най-добрия и ефективен рекламен избор за вашата компания.

ПРИВЛИЧАЙТЕ. ЗАБАВЛЯВАЙТЕ. ОБРАЗОВАЙТЕ. ИНФОРМИРАЙТЕ. ВСИЧКО ТОВА, С ПОМОЩТА НА DIGITAL SIGNAGE ОТ MOOD.

(1) 2010 Arbitron Digital Video Display Study
(2) InfoTrend research December 2013
(3) TMC News article March 2014
(4) Digital Signage Experts Group
(5) Nielsen DOOH study 2010
(6) Nielsen in-store networks survey 2006

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Подобрете преживяването на Вашите клиенти с нашите озвучителни услуги. Свържете се с нас още днес.

За сервиз, плащания и други въпроси относно съществуващи Mood акаунти, моля посетете страницата "СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС".